هادی رضایی نامزد ورود به تالار مشاهیر بین‌المللی والیبال ۲۰۲۳ شد

لینک کوتاه این مطلب : https://liyalestan.ir/2ann



به نقل از وب‌سایت سازمان جهانی پارا والیبال، نام هادی رضایی، سرمربی تیم ملی پرافتخار کشورمان در میان اسامی ۱۶ کاندیدای ورود به تالار مشاهیر بین‌المللی والیبال در سال ۲۰۲۳ قرار گرفت.

این ۱۶ کاندیدا از ۵ بخش بازیکنان زن و مرد والیبال داخل سالن، بازیکنان والیبال ساحلی، مربیان، مدیران موثر و بخش پاراوالیبال انتخاب شده اند و اسامی آن‌ها جهت رای گیری اعلام شده است.

در بخش پاراوالیبال، هادی رضایی از ایران و کاری میلر اورتز از آمریکا به عنوان نامزد‌های ورود به تالار مشاهیر بین المللی معرفی شده اند که در این رای گیری شرکت می‌کنند.

پس از پایان رأی گیری، ۶ نامزد برتر برای انتخاب نهایی در فهرست رسمی کمیته انتخاب ورود به تالار بین‌المللی مشاهیر والیبال قرار خواهند گرفت.

وب سایت سازمان جهانی پاراوالیبال در اشاره به سوابق و افتخارات هادی رضایی به این نکته اشاره کرده است که وی از سال ۱۹۸۸ تا ۲۰۲۰ در هر دوره از بازی‌های پارالمپیک موفق به کسب یک مدال چه در کسوت ورزشکار و چه در کسوت مربی شده است و در این خصوص به کسب ۳ نشان طلا از بازی‌های پارالمپیک ۱۹۸۸ سئول، ۱۹۹۲ بارسلون و ۱۹۹۶ آتلانتا، در کسوت ورزشکار اشاره شده است.

رضایی از سال ۲۰۰۰ به عنوان سرمربی تیم ملی فعالیت حرفه‌ای خود در پاراوالیبال را دنبال کرد و به عنوان سرمربی تیم ملی نیز موفق به کسب ۴ نشان طلا از بازی‌های پارالمپیک سیدنی ۲۰۰۰، ۲۰۰۸ پکن، ۲۰۱۶ ریو، ۲۰۲۰ توکیو و نیز ۲ نشان نقره از بازی‌های پارالمپیک آتن ۲۰۰۴ و لندن ۲۰۱۲ شده است.

تالار مشاهیر بین المللی والیبال، یک سازمان خصوصی مستقل است که به افتخارات مختلف رشته والیبال در سطوح مختلف از آماتوری تا حرفه‌ای در شاخه‌های مختلف می‌پردازد و به منظور احیای تاریخ والیبال در جهان هر ساله تعدادی از برترین‌های این رشته را در شاخه‌های مختلف معرفی می‌کند.

تاکنون در موزه تالار مشاهیر ۱۵۰ چهره شاخص از ۲۵ کشور معرفی شده اند و هر ساله هزاران نفر از این موزه دیدن می‌کنند وشهرت آن به دلیل برگزاری مراسم گرامیداشت سالانه برای افراد خاص و تاثیر گذار در این رشته است.

مقر این موزه در ایالت ماساچوست آمریکا، زادگاه رشته والیبال، قرار دارد.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *