نادری در استانبول ستاره شد/ یک گل و یک پاس گل به نام بازیکن ایرانی به ثبت رسید

یم آلتای در یکی از بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ یک فوتبال ترکیه موفق شد حریف خود ارزروم اسپور را با نتیجه ۴-۲ شکست داده و دو شکست متوالی اخیر خود را جبران کند. محمد نادری، مدافع ایرانی تیم آلتای با یک گل و یک پاس گل ستاره اول این دیدار بود.

آلتای که طی دو هفته اخیر متحمل دو شکست ۳-۱ شده بود برای فرار از بحران و سقوط به منطقه خطر چاره‌ای جز کسب برد در بازی خانگی امشب نداشت. محمد نادری شروع کننده پروژه موفقیت آمیز تیمش بود و در دقیقه ۵ گل اول را وارد دروازه میهمان کرد.

نادری روی کرنر ارسالی از سمت راست با یک جایگیری عالی در گوشه سمت چپ محوطه جریمه صاحب توپ شد و بلافاصله با یک شوت پای چپ مهلک در حالی دروازه ارزروم را باز کرد که علاوه بر دروازه بان، دو مدافع حریف نیز روی خط دروازه نهایت تلاش خود را به کار بردند که مانع از گل شدن توپ شوند.

ارزروم در ادامه بازی خیلی زود توانست بازی را به تساوی بکشاند، اما آلتای هدفی جز برد نداشت و در شروع نیمه دوم گل دوم را زد؛ گلی که دوباره با پاسخ سریع میهمان همراه شد، ولی آلتای در دقیقه ۷۸ از روی نقطه پنالتی به گل سوم هم دست یافت. اینجا بود که محمد نادری دوباره وارد عمل شده و با ساخته و پرداخته کردن گل چهارم، مانع از جبران نتیجه برای سومین بار شد.

۸۸ دقیقه از بازی گذشته بود و در شرایطی که ارزروم برای فرار از شکست، چهره‌ای سرتاسر تهاجمی به خود گرفته بود محمد نادری در میانه میدان صاحب توپ شد و با یک حرکت بسیار زیبا یک مدافع حریف را دریبل کرده و توپ را به مارکو لوپز رساند تا این بازیکن با ضربه‌ای چیپ دروازه حریف را باز کند البته برادر هافبک سابق تراکتور (فلاویو) که خود نیز سابقه بازی در نفت تهران را دارد بدشانس بود که این ضربه زیبایش بعد از برخورد به بازیکن حریف گل شد تا یک گل به خودی را شاهد باشیم.

محمد نادری در لحظه‌ای که صاحب توپ شد مثل یک هافبک وسط تکنیکی و با تسلط بالا مسیر دروازه را در پیش گرفت و در حالی که یک مدافع حریف را مقابل خود می‌دید با یک توی سر توپ ماهرانه او را از صحنه بازی محو کرده و یک پاس دقیق به لوپز داد تا در ادامه گل چهارم میزبان را شاهد باشیم که برد آلتای را تضمین کرده و منجر به پیروزی ۴-۲ این تیم شد.

آلتای که فصل گذشته به لیگ یک ترکیه سقوط کرد تا پایان هفته بیست و هشتم این مسابقات با ۳۳ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی حضور دارد و با توجه به شرایط موجود باید رویای صعود دوباره به سوپر لیگ را از فصل آینده دنبال کند.

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *