موضع پرسپوليس درباره میزبانی جنجالی پیکان

لینک کوتاه این مطلب : https://liyalestan.ir/0tig

پرسپولیس بعد از برد دربی و پشت سر گذاشتن استقلال، بهترین استفاده را نیز از توقف خانگی سپاهان مقابل ملوان برد و اکنون در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل در صدر جدول جا گرفته است.

سرخپوشان اکنون پیش از دیدار هفته آتی خود در لیگ برتر برابر پیکان باید در جام حذفی مقابل گل گهر سیرجان قرار گیرند.

با این حال، اما پیش از دیدار پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان حواشی عجیبی درباره میزبان بازی هفته آتی برابر پیکان شکل گرفته است. شایعات مبنی بر درخواست باشگاه پرسپولیس از پیکانی‌ها برای حضور در استادیوم آزادی در ازای دریافت تمامی عواید حاصل از بلیت فروشی این دیدار، با واکنش هواداران دو تیم سپاهان و استقلال به عنوان دیگر مدعیان قهرمانی همراه شده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که تا این لحظه هیچ مذاکره‌ای از سوی مدیران و اطرافیان پرسپولیس با همتای‌شان در باشگاه پیکان برای این موضوع شکل نگرفته و آن‌ها هیچ بحثی در خصوص محل برگزاری و استادیوم بازی نداشته‌اند.

باشگاه پرسپولیس با علم به این موضوع که میزبان دیدار هفته بیست و هشتم آن‌ها پیکان است و به طبع آن می‌تواند از هر کدام از استادیوم‌هایی که در ابتدای فصل به عنوان میزبان خود به سازمان لیگ معرفی کرده‌اند، برای این بازی سود ببرند، تنها نگران موضوع مربوط به هواداران خود در این جدال حساس هستند.

احتمال این موضوع که برگزاری بازی در استادیوم انقلاب کرج یا دستگردی تهران می‌تواند با نظر شورای تامین مبنی بر عدم حضور هواداران همراه شود، تنها نگرانی این باشگاه محسوب می‌شود که البته تا این لحظه نیز هیچ موضع‌گیری و صحبتی با توجه به فاصله زمانی باقیمانده تا بازی با پیکان نداشته‌اند.

با نظر یحیی گل‌محمدی و همچنین رضا درویش به عنوان مدیرعامل این باشگاه بعد از برد در دربی و صدرنشینی دوباره پرسپولیس، اکنون تمام تمرکز آن‌ها روی بازی بعدی و جدال با گل‌گهر است و با این شرایط آن‌ها نمی‌خواهند با حضور در این بحث و از بین رفتن تمرکزشان شانس قهرمانی در جام حذفی را از دست بدهند.

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس با تایید این خبر گفت: میزبان بازی پیکان است. هیچ بحثی در آن وجود ندارد و آن‌ها می‌توانند هر استادیومی که دلخواه‌شان است را معرفی کنند و تیم ما با قدرت در این بازی حاضر خواهد شد. حال می‌خواهد این بازی در کرج باشد یا اصفهان یا قطر و آزادی! برای ما هیچ فرقی ندارد. برای تیم حریف احترام زیادی قائل هستیم، اما مگر اولین بار است که در این فصل قرار است به عنوان مهمان در شهر دیگری بازی کنیم که نگران آن باشیم؟ باید به دوستان بگوییم که پرسپولیس ۱۳ بازی به عنوان مهمان در این فصل بوده و طبق جدول هم صدرنشین بازی‌های خارج از خانه است و ما به تیم از نظر کادرفنی و بازیکنان کاملا ایمان و اعتقاد داریم. این بحث‌های نخ نما شده هیچ تاثیری روی کار ما نخواهد داشت و بروید جدول بازی‌های خارج از خانه را ببینید تا متوجه شوید پرسپولیس تحت هر شرایطی برای کسب نتیجه می‌جنگد.

وی درباره احتمال برگزاری بازی در آزادی و اختصاص عواید این بازی به پیکان گفت: واقعا این بحث هم خنده‌دار است. آن‌ها میزبان هستند و می‌توانند در هر استادیومی که در ابتدای فصل تعیین کرده‌اند برابر ما حاضر شوند. وقتی میزبان هستند مسلم است که تمام اختیارات بازی و درآمدش برای این تیم است و ما هیچ دخالتی نداریم. به طور مثال وقتی با مس کرمان بازی کردیم و به ادعای آن‌ها کل استادیوم را هواداران عزیز ما در اختیار گرفتند، درآمد بلیت فروشی‌اش به ما رسید؟ تنها خواسته ما حضور هواداران است. این حق ما و تیم‌مان و البته هواداران عزیز ماست که در این شرایط کنار تیم باشند. بقیه‌اش به ما هیچ ارتباطی ندارد و درگیر این حواشی خنده‌دار و بهانه‌های نخ نما شده نمی‌شویم.

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *