مذاکرات چلسی با سرمربی برایتون تکذیب شد/ روبرتو دیگر پا جای پای پاتر نمی گذارد

[ad_1]

درحالیکه بعد از اخراج گراهام پاتر توسط چلسی شایعاتی درباره مطرح شدن نام روبرتو دی‌زربی، سرمربی ایتالیایی برایتون، به عنوان جانشین او مطرح شده بود، اما سایت اتلتیک به نقل از منابع داخلی باشگاه چلسی مدعی شد این خبر صحت ندارد چرا که مدیران چلسی معتقدند دی‌زربی فاقد خصوصیات مد نظر آن‌ها برای نشستن روی نیمکت چلسی است.

جالب اینجا است که گراهام پاتر در اوایل فصل جاری برایتون را ترک کرد و به چلسی پیوست و در صورت منصوب شدن دی‌زربی به عنوان جانشین او چلسی برای دومین بار در یک فصل مربی‌های برایتون را به خدمت می‌گیرد.

دی‌زربی که بعد از ترک برایتون توسط پاتر و انتقال او به چلسی به عنوان سرمربی برایتون انتخاب شد در حدود هفت ماهی که در این تیم سپری کرده موفق بوده است. او که از سپتامبر این پست را در اختیار گرفته تیمش را به رده ششم جدول لیگ برتر رسانده و برایتون با هدایت او فوتبال تهاجمی زیبایی ارائه می‌دهد و همین باعث شده نام دی‌زربی به عنوان یکی از ستاره‌های نوظهور مربی‌گری در اروپا مطرح شود.

اتلتیک در گزارش خود می‌گوید با اینکه مدیران چلسی برای برایتون به عنوان یک باشگاه و کادر فنی و سرمربی‌اش احترام زیادی قائلند، اما چون او را فاقد خصوصیات مد نظرشان برای هدایت چلسی می‌دانند تا کنون هیچ تماسی با برایتون یا او برقرار نکرده و در آینده هم برقرار نخواهند کرد.

بر اساس این گزارش چلسی که در این فصل دو بار مربی خود را عوض کرده این بار قصد دارد با دقت دست به انتخاب سرمربی بزند تا هر کس این پست را در اختیار می‌گیرد پروژه‌ای بلندمدت را در دستور کار خود قرار دهد. چلسی لیست بلندبالایی برای جانشین احتمالی پاتر تهیه کرده که گفته می‌شود یولیان ناگلزمان در این لیست شانس زیادی دارد. اتلتیک می‌گوید دیگر نامزد هدایت چلسی لوئیس انریکه ظرف روز‌های آینده با سفر به لندن با مدیران باشگاه لندنی مذاکره خواهد کرد.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *