مالک چلسی دست از سر این تیم برمی‌دارد

لینک کوتاه این مطلب : https://liyalestan.ir/29q1

 این تاجر آمریکایی در ماه می ۲۰۲۲ چلسی را خرید و بلافاصله خودش را به عنوان مدیر ورزشی باشگاه منصوب کرد. سپس در دو بازار نقل وانتقالات بازیکنان بسیار گرانی را خرید که به کار تیم نیامدند و در نهایت چلسی نتایج ضعیفی در لیگ گرفت.

منابع آگاه به بلومبرگ گفته‌اند در ابتدای کار، میزان دخالت بولی در امور باشگاه “۵۰ درصد” بوده اما به دنبال انتقال وظایفش به مدیران ورزشی جدید تیم یعنی لاورنس استورات و پل وینستنلی، میزان دخالت او به “۲۰ درصد” کاهش یافته است.

حالا در آستانه یک تابستان کلیدی، زمانی که باشگاه قصد دارد هم نقاط ضعف تیم را برطرف کند و هم ۱۲۱ میلیون پوند (۱۵۰ میلیون دلار) ضرر سالیانه‌اش را جبران کند، بولی کمتر از قبل هم در امور دخالت خواهد کرد و کارها را به مدیران ورزشی باشگاه خواهد سپرد.

این خبر برای هواداران چلسی بسیار خوشایند است چون دخالت مالک آمریکایی در امور باشگاه و نتایج بد تیم، خشم آنها را برانگیخته است. اما بیش از هواداران، این مائوریسیو پوچتینو، مربی آینده تیم است که از تصمیم بولی خوشحال خواهد شد چون آزادی عملی را خواهد داشت که ظاهرا گراهام پاتر، مربی قبلی تیم نداشت.

به نظر می‌رسد چلسی در تابستان دست به خانه تکانی وسیعی خواهد زد و شمار زیادی از بازیکنان را که تیم را شلوغ کرده‌اند، خواهد فروخت. در کنار آن، کار مهم مدیران ورزشی باشگاه تمدید قرارداد میسون ماونت است که چند باشگاه بزرگ او را زیر نظر دارند و شایعه جدایی‌اش بسیار قوت گرفته است.

 

 

 

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *