قلعه‌نویی، عنایتی و ماجرای ماشینی که سر و صدا کرد

 رضا عنایتی در لیگ‌های چهارم و پنجم حرفه‌ای با استقلال آقای گل لیگ برتر شد که در هر ۲ سال امیر قلعه‌نویی سرمربی آبی‌پوشان بود؛ البته عنایتی یک بار هم در لیگ سال ۸۰ که بهار ۸۱ به اتمام رسید، با پیراهن ابومسلم مشهد آقای گل شده بود، اما به هر حال او را باید یکی از بهترین گلزنان بعد از انقلاب باشگاه استقلال قلمداد کرد.

 در سال‌های حضور امیر قلعه‌نویی و وقتی باشگاه استقلال به مشکلات مالی خورده بود، امیر اتومبیل خود را فروخت تا پول رضا عنایتی را بدهد. اتفاقاً همان حرکت باعث شد تا عنایتی با دل و جان برای استقلال بازی کرده و در نهایت عنوان آقای گلی لیگ برتر را کسب کند.

خیلی‌ها از آن اتفاق به عنوان یکی از کار‌های خوب امیر قلعه‌نویی یاد کردند، چراکه باعث شد شاگردش به قول معروف سرش را هم جلوی توپ بگذارد و در نهایت بهترین گلزن ایران شود.

حالا و پس از حدود ۱۸ سال امیر قلعه‌نویی و رضا عنایتی سرمربیان تیم ها ملی بزرگسالان و امید ایران هستند. این بار امیر از عنایتی حمایت کرده تا او سرمربی امید‌ها شود و آقای گل سابق استقلالی‌ها باید جواب اعتماد استادش را بدهد.

قلعه‌نویی در مورد عنایتی می‌گوید: او مربی بسیار مستعد و خوبی است که سابقه کار با جوان‌ها را هم در تیمی، چون هوادار دارد و طبعاً می‌تواند با حمایت فدراسیون و البته باشگاه‌های لیگ برتری در تیم ملی امید موفق شود.

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *