ضرب‌الاجل اینتر به اینزاگی؛ گزینه‌های بالقوه هدایت نراتزوری

لینک کوتاه این مطلب : https://liyalestan.ir/uy0y

نشریه گاتزتا در گزارشی اختصاصی به بررسی وضعیت کادر فنی تیم فوتبال اینتر پس از فراز و نشیب‌های اخیر این تیم پرداخته است.

نراتزوری شنبه شب در هفته بیست‌و‌هشتم سری A در خانه به فیورنتینا باخت و به سبب این باخت به رده چهارم جدول سقوط کرد. این در حالیست که رم رده پنجمی تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به اینتر پایین‌تر از آن قرار دارد و تیم‌های آتالانتا و یوونتوس نیز به ترتیب با تنها ۲ و ۶ امتیاز در تعقیب شاگردان اینزاگی قرار دارند. باخت خانگی به فیورنتینا، دهمین باخت اینتر در فصل جاری سری A بود، اما برنامه بازی‌های این تیم به گونه‌ای است که می‌تواند وضعیت آن را بدتر از چیزی کند که اکنون هست.

طبق گزارش گاتزتا؛ اخراج فوری اینزاگی در دستور کار مدیران باشگاه اینتر قرار ندارد، اما آن‌ها برای سرمربی ایتالیایی خود ضرب‌الاجلی دوهفته‌ای تعیین کرده‌اند. در این مدت اینتر سه بازی باید انجام دهد که اولین آن‌ها بازی رفت نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا برابر یوونتوس در تورین است که فردا شب (سه‌شنبه) برگزار می‌شود. بعد از آن اینتری‌ها در روز جمعه در هفته بیست‌و‌نهم سری A میهمان سالرنیتانا خواهند بود و سه‌شنبه هفته آینده در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بنفیکایی‌ها میهمان اینتر هستند. نتایج بازی مقابل یوونتوس و بنفیکا می‌توانند تعیین کننده سرنوشت اینزاگی باشد.

اینتر دو دربی ایتالیای قبلی در لیگ را به یوونتوس باخته و یک باخت دیگر به رقیب دیرینه می‌تواند برای اینزاگی به منزله از دست دادن دومین جام فصل باشد. با این حال گاتزتا مدعی شده صرف‌نظر از یک حذف فاجعه‌آمیز از لیگ قهرمانان اروپا، اینزاگی می‌تواند به کارش ادامه دهد. نشریه ایتالیایی، اما این را هم نوشته که در صورت ناکامی اینتر، شمارش معکوس برای اخراج اینزاگی آغاز خواهد شد و اینتر گزینه‌هایی برای جانشینی او دارد.

یکی از این گزینه‌ها روبرتو دزربی سرمربی حال حاضر تیم برایتون است که پیش از این هم نامش مطرح شده بود. اینتر نام‌های بزرگتری را هم برای جانشینی اینزاگی در نظر دارد، اما با توجه به اینکه فصل در ماه‌های پایانی‌اش قرار دارد ممکن است آن‌ها حاضر به قطع همکاری با تیم‌های فعلی‌شان نباشند. از این رو در صورت اخراج اینزاگی، یک گزینه هم روی کار آوردن کریستین کیوو بازیکن سابق نراتزوری و سرمربی حال حاضر تیم جوانان باشگاه (پریماورا) است. برنامه اینتری‌ها برای بلند مدت، اما استخدام یک مربی بزرگ است که در این فهرست افرادی مانند، آنتونیو کونته سرمربی سابق تاتنهام، دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید، مائوریسیو پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام و پاری‌سن‌ژرمن و حتی یولیان ناگلسمان سرمربی اخراجی بایرن مونیخ قرار دارند. در میان این گزینه‌ها جز سیمئونه که هنوز با اتلتیکومادرید قرارداد دارد، سایر گزینه‌ها آزاد هستند و می‌توانند هدایت اینتر را برعهده بگیرند، هر چند مشخص نیست که آن‌ها حاضر شوند در فاصله دو ماه به پایان فصل و در وضعیت نابسامان فعلی چنین مسئولیتی را قبول کنند. تیاگو موتا سرمربی بولونیا هم دیگر گزینه‌ای احتمالی اینتر برای جانشینی اینزاگی است که البته او تا سال ۲۰۲۵ با بولونیا قرارداد دارد.

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *