رونالدو نازاریو: وینی، در این جنگ روی من حساب کن

درحالیکه بعد از اتفاقات دیدار دیشب رئال مادرید مقابل والنسیا و حملات نژادپرستانه بازیکنان والنسیا و هواداران این تیم در ورزشگاه مستایا علیه وینیسیوس جونیور ، ستاره برزیلی رئال، نژادپرستی در فوتبال اسپانیا با بحثی داغ تبدیل شده است ستاره‌های فعلی و سابق دنیای فوتبال مشغول حمایت از وینیسیوس هستند.

رونالدو نازاریو اسطوره فوتبال برزیل، هم از جمله چهره‌هایی بود که برای حمایت از وینی وارد عمل شد. نازاریو با منتشر کردن تصویری از وینیسیوس در اینستاگرام نوشت:” دور جدیدی از نژادپرستی در لالیگا … تا به کجا ادامه دارد؟ تا زمانی که خاطی‌ها و همدست‌هایشان مجازات نشوند شاهد ادامه نژادپرستی خواهیم بود”.

مریخی در ادامه پیام خود درباره حملات به وینیسیوس نوشت:” اینکه داوران، فدراسیون فوتبال و دیگر مسئولان اسپانیا دست روی دست گذاشته‌اند و اقدام فوری و جدی انجام نمی‌دهند و اینکه هواداران در ورزشگاه چنین صحنه‌های زشتی را تشویق می‌کنند واقعا قابل قبول نیست. بس است دیگر … وینیسیوس، در نبردی که در پیش گرفته‌ای روی من حساب کن… این جنگ، جنگ ما است“.

جالب اینجا است که بعد از تحریک‌های دائمی بازیکنان والنسیا علیه وینیسیوس در طول مسابقه دیشب دو تیم در نهایت او در دقایق پایانی کنترلش را از دست داد و به صورت یک بازیکن حریف ضربه زد. داور حتی بعد از بررسی VAR و با اینکه مشخص بود بازیکن والنسیا پیش از حرکت وینیسیوس گلوی او را فشرده تنها به اخراج ستاره رئال مادرید از بازی اکتفا کرد.

ارتباط رونالدوی برزیلی با فوتبال اسپانیا و لالیگا تنها به سالهای درخشش او با پیراهن رئال مادرید ختم نمی‌شود. مریخی در حال حاضر مالکیت باشگاه والادولید، از باشگاه‌های حاضر در لالیگا، را به عهده دارد و از ذی‌نفعان این لیگ به حساب می‌آید. 

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *