رئال ۲-۱ رایو وایه‌کانو/ رودریگو جای خالی وینی را پر کرد

لینک کوتاه این مطلب : https://liyalestan.ir/ea8h

رئال مادرید امشب در برنابئو در هفته سی و ششم لالیگا به مصاف رایو وایه‌کانو رفت. سفیدپوشان که نیمه اول را با گل کریم بنزما با برتری به پایان بردند چهار دقیقه به پایان مسابقه گل تساوی را از دی‌توماس دریافت کردند، اما در دقیقه ۸۹ رودریگو گل برتری تیمش را به ثمر رساند تا رئال مادرید از این بازی با پیروزی ۲-۱ بیرون بیاید.

پیش از شروع مسابقه ورزشگاه شاهد مراسمی ویژه برای حمایت از وینیسیوس جونیور بود. تمامی بازیکنان رئال مادرید با پیراهن‌های شماره ۲۰ وارد ورزشگاه برنابئو شدند و با صف کشیدن در مرکز زمین چمن به ابراز احساسات تماشاچیان پاسخ دادند. وینیسیوس هم که به دلیل آسیب‌دیدگی قادر به حضور در این مسابقه نیست با لباس شخصی وارد زمین چمن شد و به تشویق‌های هواداران پاسخ داد. او سپس به سکو‌ها رفت و باز هم با تشویق شدید حاضرین در استادیوم مواجه شد. ستاره برزیلی اینجا هم برای پاسخ به ابراز احساسات هواداران از جای خود برخاست و به آن‌ها ادای احترام کرد.

حملات رایو وایه‌کانو همچنان ادامه داشت و اگر دخالت استثنایی کارواخل در دقیقه ۱۴ نبود کاملو می‌توانست به گل برسد. بعد از پانزده دقیقه اول رئال کم کم خودش را پیدا کرد و جهت بازی شاهد تغییر بود.

در دقیقه ۳۱ رئال مادرید یکی از اولین موقعیت‌های جدی خود را توسط بنزما به گل تبدیل کرد. بنزما و والورده در مرز محوطه جریمه یک-دو کرده و بنزما با عبور از دفاع منفعل حریف با دروازه‌بان مواجه شد. کاپیتان رئال از او هم عبور کرد تا توپ را در تیر نزدیک وارد دروازه رایو وایه‌کانو کند. این سومین گل فصل کریم بنزما بود تا او برای چهارمین بار در پنج سال اخیر به رکورد ۳۰ گل زده در فصل دست پیدا کند.

در ادامه این نیمه کروس توپ را در میانه زمین لو داد و پالازون با استفاده از این اشتباه پیشروی کرد و با یک شوت شانسش را امتحان کرد، اما کورتوا هوشیار بود و توپ او را دفع کرده و به کرنر فرستاد.

نیمه اول با برتری ۱-۰ رئال مادرید به پایان رسید تا شاگردان آنچلوتی با برتری به رختکن بروند.

رئال مادرید در نهایت به دلیل بی‌اشتهایی‌اش برای حمله کردن مجازات شد و درحالیکه ۶ دقیقه به پایان مسابقه باقی مانده بود رایو وایه‌کانو به گل رسید. رائول دی‌توماس و چاواریا که به عنون بازیکن تعویضی برای رایو وارد زمین شده بودند با یک حرکت ترکیبی موقعیتی مناسب برای دی‌توماس در محوطه جریمه رئال خلق کردند تا او با شوت پای راست کورتوا را مغلوب کرده و کار را به تساوی بکشاند.

اما در دقیقه ۸۹ رودریگوی برزیلی منجی رئال مادرید شد. وینگر چپ رئال مادرید جای خالی هم‌تیمی‌اش وینیسیوس را به خوبی پر کرد تا پاس دنی سبایوس را به گل پیروزی‌بخش سفیدپوشان در برنابئو تبدیل کند.

بازی با برتری ۲-۱ رئال مادرید به پایان رسید. شاگردان آنچلوتی حالا از ۳۶ بازی ۷۴ امتیازی هستند و در رتبه دوم جدول قرار دارند. اتلتیکو مادرید با یک بازی کمتر ۷۲ امتیازی است و در صورت پیروزی در بازی این هفته خود جای رئال را در رتبه دوم خواهد گرفت.

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *