دیدار حیثیتی ملوان مقابل پرسپولیس

کاپیتان تیم فوتبال ملوان درباره دیدار پیش روی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس نیازی به تعریف من ندارد و آن‌ها بدون شک جزو تیم‌های باکیفیت فوتبال ایران هستند و ما باید مقابل پرسپولیس از حیثیت ملوان دفاع کنیم.

محمدصادق بارانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرانزلی با اشاره به اینکه چرا ملوان در نتایج خوبی در دیدار‌های قبلی نگرفته است، اظهار کرد: خودمان هم علاقه‌مند نبودیم که چنین شرایطی برای ملوان رقم بخورد، ولی شوربختانه علی رغم بازی‌های خوب نتیجه نگرفتیم. 

وی با اشاره به اینکه ملوان تیم خوب و یک دستی دارد، گفت: ملوان از لحاظ فنی و فوتبالی در مستطیل سبز عملکرد قابل قبولی داشته، اما به نظرم با اندکی کم‌تجربگی در چند بازی اشتباه کردیم و این باعث شد متضرر شویم.

کاپیتان تیم فوتبال ملوان با اشاره به جوان بودن بازیکنان تیم ملوان تصریح کرد: ما بازیکنان جوانی داریم و بسیاری از آن‌ها اولین تجربه حضور در لیگ برتر را دارند و کار مازیار زارع و همکارانش در کادر فنی و در میدان دادن به جوان‌ها قابل ستایش است، ولی جوان بودن تیم می‌تواند گاهی اوقات برای ما دردسرساز شود، مطمئناً همین ملوان در سال‌های آینده می‌تواند شرایط بهتری را تجربه کند و نتایجی بگیرد که هوادارانش خوشحال شوند.

وی با اشاره به ناراحتی هواداران پر شور ملوان گفت: متاسفانه وقتی نتیجه نمی‌گیریم ناراحتی هواداران را درک می‌کنیم، ولی امیدوارم در بازی‌های آینده آن‌ها را خوشحال کنیم. 

هافبک تیم فوتبال ملوان بندر انزلی درباره دیدار پیش روی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس نیازی به تعریف من ندارد و آن‌ها بدون شک جزو تیم‌های باکیفیت فوتبال ایران هستند، بازی فوق‌العاده سختی داریم، ولی امیدوارم نمایش آبرومندانه‌ای داشته باشیم و با امتیاز به انزلی برگردیم و ما باید مقابل پرسپولیس از حیثیت ملوان دفاع کنیم زیرا این یک دیدار حیثیتی برای ملوان است. 

بارانی که در بازی قبلی از ناحیه قفسه سینه دچار مصدومیت شده بود راجع به وضعیتش برای بازی با پرسپولیس افزود: خدا را شکر مشکل چندان حادی نداشتم و در سی‌تی‌اسکن اثری از شکستگی دیده نشد. فعلاً چیزی مشخص نیست، اما امیدوارم به بازی با پرسپولیس برسم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *