خبیری: کلمه‌ای که ساپینتو به‌کار برد مصداق توهین بود

لینک کوتاه این مطلب : https://liyalestan.ir/h82g

حسین خبیری عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: دوره مربیگری B آسیا است که میزبانش هیئت فوتبال استان شعبه شمالغرب است که مسئولیتش برعهده ماست. بسیاری از بازیکنان باسابقه ملی و پرافتخار در این کلاس حضور دارند و طی ۲ هفته این کلاس‌ها زیر نظر شکوری و سرکار خانم کاظم اعضای  کمیته آموزش  برگزار می‌شود و مدرس این کلاس‌های آقای سنجری هستند. سیاست خوبی که فدراسیون فوتبال و کمیته آموزش  برای آموزش نوین مربیگری در نظر گرفته است مخصوصا عزیزانی که سابقه بازی ملی دارند و دوره‌های مربیگری شرکت کنند تا با علم مربیگری  روز دنیا آشنا شوند و فوتبال ما در اختیار این مربیانی باشد که افتخار ملی دارند.

خبیری درباره اظهاراتش در مورد ساپینتو و  بیانیه باشگاه استقلال علیه او بیان کرد: دوستان ما هم بیانیه‌ای دادند و من از حق پرسپولیس دفاع کردم. بازیکنان، مربیان و مدیران و همه اعضای باشگاه زحمت کشیدند که ثمره آن قهرمانی شد. اگر کسی از قهرمانی ما خوشحال نیست حق ندارد توهین کند. کلمه‌ای ساپینتو به کار برد ضمن احترامی که برایش قائل هستم، که این‌ها شایسته و لایق قهرمانی نبودند، توهین بود و ما هم همان موقع جواب دادیم.   بالاخره او مربی هست و الگوی خیلی از جوانان و مربیان است. البته نه اینکه من بگویم ایشان شخصیت و فرهنگ ندارد. من گفتم که از لحاظ فرهنگی و شخصیتی این حرف سخیفی است و نشان می‌دهد که ضعف فرهنگی هست.

او افزود: وگرنه خیلی‌ها به ما تبریک گفتند و یا دوست نداشتند تیم ما قهرمان شود به ما تبریک نگفتند و اشکالی ندارد، اما قهرمانی ما  و زحمت یک ساله مربیان و بازیکنان را زیر سوال ببرند درست نیست. دوستان در باشگاه  استقلال بیان کردند که خبیری بدنامی را بهتر از گمنامی می‌داند یا آن‌ها سابقه من را نمی‌دانند و یا تازه به ورزش آمدند و خبر ندارند که نزدیک ۲۰، ۲۵ سال است که در این فوتبال زحمت می‌کشم و خدمت می‌کنم. من از حق پرسپولیس و تمام کسانی که زحمت کشیدند دفاع کردم. به هر حال وظیفه ماست و پرسپولیس خط قرمز ماست. برای همه  مربیان و کسانی که زحمت می‌کشند، احترام قائل هستم. یک رقابت بوده و همه زحمت کشیدند و چه باشگاه استقلال، چه باشگاه سپاهان و چه باشگاه تراکتور. مهم این است که رقابت خیلی خوبی بود و مردم لذت بردند و حالا نهایتش این است که پرسپولیس قهرمان شده است برای همه احترام قائل هستیم و آرزوی موفقیت داریم.

خبیری درباره اینکه باشگاه پرسپولیس در مورد بازی جام حذفی با هوادار بدون تماشاگر برگزار می‌شود، اعتراضی کرده است، گفت: در مورد این قضیه باشگاه یک بیانیه رسمی داد و موضع رسمی را باشگاه اعلام کرده است. به هر حال باید به قوانین فوتبال احترام گذاشت و باشگاهی در لیگ حرفه‌ای شرکت می‌کند باید همه آن فاکتور‌های حرفه‌ای بودن و استاندارد‌ها را داشته باشد و اگر استاندارد لازم را ندارد نباید حق تیم دیگر را ضایع کند. باشگاه پرسپولیس و درویش مدیرعامل باشگاه خیلی پیگیر بودند و حرف ما همان چیزی است که باشگاه اعلام کرده است.  

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *