جدایی جوردی آلبا از بارسلونا رسمی شد

لینک کوتاه این مطلب : https://liyalestan.ir/yq3w

آینده جوردی آلبا یکی از ابهامات هفته‌های اخیر باشگاه بارسلونا ود. مدافع چپ پا تنها یک سال دیگر قرارداد دارد و به او پیشنهاد تمدید ارائه نشده است. شایعات زیادی وجود داشت مبنی بر که او نیز قصد دارد مثل سرخیو بوسکتس در پایان همین فصل از بارسا جدا شود و این شایعات امروز به حقیقت پیوست.

ساعاتی پیش مارکا و نیز رسانه‌های کاتالونیا ادعا کردند که آلبا امروز به باشگاه بارسلونا اطلاع داده که در پایان فصل جدا خواهد شد. این در حالی است که او تا هفته گذشته اصرار داشت که به قراردادش پایبند بماند. این خبر دقایقی قبل توسط باشگاه بارسلونا نیز تایید شد و باشگاه در بیانیه‌ای رسمی جدایی آلبا در پایان فصل را تایید کرد.

آلبا در فصل جاری و زیر نظر ژاوی جایگاه ثابتش در بارسا را از دست داد و الخاندرو بالده در بیشتر بازی‌های مهم دفاع چپ ثابت بارسلونا بود. آلبا در فصل جاری در ۲۹ بازی به میدان رفت و در نهایت تصمیم به جدایی گرفت.

این دفاع چپ ۳۴ ساله که محصول آکادمی لاماسیاست و مقطعی برای والنسیا نیز بازی کرده، از سال ۲۰۱۲ به بارسا برگشت و در یازده سال اخیر بازی‌هایی به یادماندنی برای این تیم انجام داد. به خصوص در دوران حضور مسی، همکاری‌های او با فوق ستاره آرژانتینی، منجر به گل‌های زیادی برای بارسا شد. این بازیکن در ۴۵۸ بازی، ۲۷ گل برای بارسا به ثمر رساند.

آلبا با پیراهن بارسا ۶ لالیگا، یک لیگ قهرمانان، یک جام جهانی باشگاه‌ها، پنج کوپا دل ری، یک سوپرجام اروپا و چهار سوپرجام اسپانیا را فتح کرد ( ۱۸ جام در مجموع). یکشنبه بعد برابر مایورکا آخرین بازی او و بوسکتس برای بارسا در نوکمپ خواهد بود.

 

 

 

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *