تساوی شاگردان آقای خاص مقابل سالرنیتانا

لینک کوتاه این مطلب : https://liyalestan.ir/weqv

 رم امشب در خانه‌اش استادیو اولیمپیکو در هفته سی و ششم سری آ میزبان سالرنیتانا بود. شاگردان مورینیو خیلی زود با گلی که از کاندروا دریافت کردند عقب افتادند و نیمه اول با برتری سالرنیتانا به پایان رسید. جالوروسی در نیمه دوم تسوط شعراوی به گل تساوی رسید اما چند دقیقه بعد دیا باز هم سالرنیتانا را پیش انداخت. در نهایت با گل نمانیا ماتیچ بازی دو تیم با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

تیم ژوزه مورینیو که در پنج بازی قبلی‌اش در سری آ نتوانسته بود به پیروزی برسد امیدوار بود امشب در استادیو اولیمپیکو به این روند پایان بدهد و در روزهای حساس سری آ سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کند. رم که بعد از راه‌یابی به فینال لیگ قهرمانان اروپا بعد از عبور از لورکوزن در مرحله نیمه‌نهایی روحیه بالایی پیدا کرده بود قاعدتا باید در خانه بازی را بهتر آغاز می‌کرد.

اما این سالرنیتانا بود که در دقایق اولیه تیم ژوزه مورینیو را شوکه کرد. تنها ۱۲ دقیقه از شروع بازی گذشته بود که آنتونیو کاندروا پاس لاسانا کولیبالی را وارد دروازه رویی پاتریسیو کرد تا جالوروسی عقب بیفتد.

در حالی که نیمه اول می‌رفت با برتری سالرنیتانا به پایان برسد بازیکنان رم توپ را وارد دروازه این تیم کردند. در دقیقه ۴۵+۱ ایبانیز پاس آندره بلوتی را وارد دروازه سالرنیتانا کرد ولی بعد از بررسی توسط VAR این گل به دلیل خطایی که گلزن رم انجام داده بود مردود شد تا نیمه اول با برتری مهمان به پایان برسد.

رم اما نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و تنها ۲ دقیقه بعد از شروع نیمه موفق شد به گل برسد. استفان الشعراوی در سمت چپ محوطه جریمه با پای چپ شوتی به گوشه راست دروازه شلیک کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

هفت دقیقه بعد سالرنیتنا بار دیگر پیش افتاد. پاس کریستوف پیاتک در محوطه شش قدم جالوروسی به بولایه دیا رسید تا او با ضربه‌ای دقیق با پای چپ دومین گل تیمش را به ثمر برساند.

حملات رم برای جبران در دقیقه ۸۴ نتیجه داد و روی یک ارسال کرنر نمانیا ماتیچ از مرکز محوطه جریمه با شوتی با پای راست دروازه سالرنیتانا را باز کرد.

این بازی در نهایت با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. جالوروسی به این ترتیب در شش بازی اخیر خود در سری آ نتوانسته به پیروزی برسد.

این تساوی ضربه مهمی به امیدهای تیم مورینیو برای کسب سهمیه لیگ اروپا بود. جالوروسی حالا با ۶۰ امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار گرفته و حتی در صورت کسر امتیاز از یوونتوس برای کسب سهمیه لیگ اروپا در دو بازی باقی‌مانده‌اش به دو پیروزی نیاز خواهد داشت و باید امیدوار باشد حریفان مستقیمش برای کسب این سهمیه در این دو هفته امتیاز از دست بدهند. به نظر می‌رسد تنها امید مورینیو برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ اروپا قهرمانی در این فصل با پیروزی مقابل سویا در فینال باشد.

 

 

 

 

 

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *