بنزما با الاتحاد به توافق رسید

[ad_1]

طی روز‌های گذشته اخبار و شایعاتی درخصوص آینده کریم بنزما به گوش می‌رسید و اکنون روزنامه الیوم، یکی از بزرگترین روزنامه‌های کشور عربستان مدعی شده که این بازیکن فرانسوی فصل بعد را در الاتحاد توپ خواهد زد.

المیدان الریاضی که بخش ورزشی روزنامه الیوم است، در خبری فوری و به نقل از منابع خود نوشت که مهاجم رئال مادرید و بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۲، در انتهای این فصل به دوران حضور خود در اروپا پایان می‌دهد و از تابستان پیش رو تا پایان فصل ۲۰۲۵ – ۲۰۲۶ راهی باشگاه الاتحاد خواهد شد.

المیدان الریاضی به نقل از این منبع نوشت که بازی رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو آخرین بازی ستاره فرانسوی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در چهارم ژوئن ۲۰۲۳ خواهد بود و پس از آن او به طور رسمی انعقاد قرارداد خود با باشگاه الاتحاد را اعلام خواهد کرد.

همین منبع اشاره کرد که کریم جزیری، مدیربرنامه‌های کریم بنزما و یکی از برادران این بازیکن در تعطیلات بین المللی پیش رو در جده خواهند بود تا از نزدیک شهر جده را بشناسند و به دنبال خانه‌ای برای این بازیکن بگردند.

المیدان الریاضی همچنین نوشت بنزما پنج بار با رئال مادرید عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده و فلورنتینو پرز که رابطه قوی‌ای با این بازیکن دارد، مراسم خداحافظی مناسب و در خور شأنی را برای این بازیکن برگزار خواهد کرد.

گزارش فوری المیدان الریاضی که لحظاتی پیش منتشر شد، به سرعت فضای مجازی عربستان را در برگرفت و رسانه‌ها نیز مدعی هستند که خبر منتشره با صحبت‌های چند روز پیش أنمار الحائلی، رئیس باشگاه الاتحاد همخوانی دارد. جایی که او مدعی شد این تیم در تابستان، چند بازیکن بزرگتر از دی ماریا را به خدمت خواهد گرفت.

کریم بنزما ۳۵ ساله در حال حاضر با رئال مادرید در رتبه دوم لالیگا قرار دارد و با لوس بلانکوس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و نیمه نهایی کوپا دل ری رسیده است.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *