بازیکنان رئال از وینیسیوس حمایت می کنند

لینک کوتاه این مطلب : https://liyalestan.ir/p9qf

 وینیسیوس روز یکشنبه در دیدار رئال مادرید و والنسیا با توهین‌های نژادپرستانه هواداران حریف و رفتار‌های تند بازیکنان والنسیا روبرو شد. در پایان بازی صحبت‌های خاویر تباس، رئیس لالیگا، که به نوعی جدل با ستاره برزیلی رئال بود آتش خشم او و دیگر ستاره‌های فوتبال را شعله‌ور کرد تا آن اتفاق‌ها دنیای فوتبال را تکان بدهد.

در روز‌های گذشته حمایت‌هایی بی‌سابقه از وینیسیوس صورت گرفته و هم‌تیمی‌های او قصد دارند، امشب پیش از شروع دیدارشان مقابل رایو وایه‌کانو به شکلی نمادین حمایت قاطع خود از او را نشان بدهند. تصمیم رئالی‌ها بر این است که همگی با پیراهن‌هایی که شماره ۲۰ و نام وینیسیوس پشت آن‌ها حک شده وارد ورزشگاه شدند.

حمایت‌های جهانی از وینیسیوس و فشار‌هایی که بر لالیگا وارد شد باعث شده این لیگ دست به اقداماتی بزند که تا کنون بی‌سابقه بوده است. برای نمونه می‌توان به بخشیده شدن کارت قرمز ستاره برزیلی در بازی مقابل والنسیا اشاره کرد. از این گذشته والنسیا با جریمه مالی مواجه شده و بخش بزرگی از سکو‌های ورزشگاهش برای پنج بازی بعدی این تیم به روی هواداران بسته شده است.

این در حالی است که وینیسیوس، با وجود بخشیده شدن کارت قرمزش، به دلیل ناراحتی از ناحیه زانو در بازی امشب مقابل رایو وایه‌کانو حضور نخواهد داشت، اما انتظار می‌رود در بازی بعدی مقابل سویا شاهد حضور دوباره او در میادین با پیراهن رئال باشیم.

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *