اسپالتی: دی‌لورنتیس می‌داند برای ماندن چه می‌خواهم

ناپلی‌ها علی رغم اینکه از پیش قهرمانی شان در رقابت های سری آ را قطعی کرده بودند، امشب توانستند اینتر را شکست بدهند تا به رکورد ویژه پیروزی مقابل همه تیم‌ها این فصل سری آ برسند.

اسپالتی در پایان بازی به خبرنگاران گفت:“کیفیت فوتبال ما چیزی است که به ما اجازه می‌دهد که خودمان را نشان بدهیم. این چیزی است که به بازیکنان ما انگیزه می‌دهد چون آنها مقابل تیمی قرار گرفته بودند که با شایستگی به فینال چمپیونزلیگ رسید و باید چیزی که در کل فصل به دست آورده بودیم را ثابت می کردیم.  

اینتر تنها تیمی بود که ما شکست نداده بودیم، ضمن اینکه آمار هم مهم است تا بهترین خط حمله، بهترین دفاع و همه چیزهایی که دستاورد ما را تثبیت می‌کند را به دست بیاوریم.”

ناپولی بعد از 33 سال توانست قهرمان سری A شود و اسپالتی در پاسخ به این سوال که آیا انتظار تقدیر بیشتری داشت، گفت:“نه، حالا جای من بودن آسان است چون هرجا می روم مردم من راغرق عشق و محبت می کنند. این بهترین چیزی است که من می‌توانستم بخواهم.”

در ادامه وقتی خبرنگار تاکید کرد که منظورش تقدیر از سمت رئیس باشگاه، آئورلیو دی‌لورنتیس، است، اسپالتی گفت:“من منتظر هیچ چیزی نیستم. همه چیز مشخص است. من به دی‌لورنتیس گفتم که برای ماندن چه می خواهم. هیچ مذاکره ای وجود ندارد. بعد از آن شام مشترک، همه چیز بین ما حل شده است.”

ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، که به دنبال آقای گلی است، به تعویضش در دیدار امشب واکنش تندی نشان داد. اسپالتی در این مورد هم گفت:“او می‌تواند عصبانی شود اما این همیشه تقصیر مربی نیست که می خواهد تغییری ایجاد کند. 

مهاجمان به گلزنی اهمیت می‌دهند اما چیزهای دیگری هم هست که یک مهاجم باید در آن مشارکت داشته باشد. 

اوسیمن هفته سختی داشت. او ابتدا آنفلونزا گرفت و سپس به رم رفت تا گواهینامه رانندگی اش را بگیرد، به همین دلیل در تمرینات حضور نداشت، بنابراین او هم ممکن است گاهی تعویض شود.”

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *