اسدالله عباسی استاندار گیلان در شهر جدید طاهرگوراب چه گفت؟


استاندار گیلان در آیین شروع به کار شهر جدید طاهرگوراب واقع در شهرستان صومعه سرا گفت: این منطقه دارای ظرفیت‌های گردشگری و میراث فرهنگی است.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان عصر امروز (یکشنبه ۲۸ اسفند ماه) در آیین شروع به‌کار (رونمایی) شهر جدید طاهر گوراب واقع در شهرستان صومعه سرا، قدمت تاریخی یک هزار و ۲۰۰ ساله و ظرفیت‌های گردشگری، میراث فرهنگی و کشاورزی این منطقه را برشمرد.

او در جمع مردم شهر جدید طاهرگوراب گفت: با توجه به شهر شدن طاهر گوراب باید تمامی دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق و گاز در این شهر مستقر شوند تا از هزینه و وقت اضافی برای مردم جهت انجام کار‌های مرتبط با این خدمات رسان‌ها پیشگیری شود.

استاندار گیلان افزود: باید از تمامی ظرفیت‌های شهر جدید طاهر گوراب اعم از گردشگری و میراث فرهنگی بهره گرفت تا مردم بتوانند با غنا و پیشینه فرهنگی که دارند در کنار هم با آرامش زندگی کنند.

عباسی همچنین بر آماده سازی زمین‌ها برای تغییر کاربری جهت مهاجرت معکوس از شهر‌ها به روستا‌ها تأکید و تصریح کرد: با توجه به طرح جهش ملی مسکن باید فرزندان این منطقه بتوانند در زمین خودشان مسکن بسازند.

او در بدو ورود به شهر جدید طاهرگوراب با حضور در گلزار شهدای این شهر با اهدای فاتحه به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *