آنچلوتی: کل ورزشگاه به وینیسیوس توهین می کرد

لینک کوتاه این مطلب : https://liyalestan.ir/vd2s

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید امشب در یک بازی جنجالی و پرتنش که با اخراج وینیسیوس جونیور همراه بود با نتیجه ۱-۰ مغلوب میزبان خود والنسیا شد تا رتبه دوم را به اتلتیکو مادرید واگذار کند. کارلو آنچلوتی که از هجمه ناجونمردانه علیه وینیسیوس جونیور بیش از شکست تیمش عصبانی بود از ضعف لالیگا در برخورد با پدیده نژادپرستی انتقاد کرد.

الان وقت صحبت در مورد فوتبال نیست
آیا واقعا می خواهید در مورد فوتبال صحبت کنید؟ من قصد صحبت کردن در مورد فوتبال را ندارم. می خواهم در مورد حوادث عجیبی که رخ داد صحبت کنم. کل ورزشگاه وینیسیوس را میمون خطاب می کرد.

توهین‌های نژادپرستانه علیه وینیسیوس
این لیگ با مشکل نژادپرستی مواجه است و برخوردی با آن نمی شود. آنها حق ندارد علیه وینیسیوس شعار نژادپرستانه سر داده و او را میمون خطاب کنند. بازی به خاطر این اتفاق باید متوقف می شد.

معضل بزرگ در لالیگا
ما در تمام طول فصل با این اتفاق ناخوشایند مواجه بودیم و بابت آن بارها گلایه کردیم اما برخوردی نشد. کار به جایی رسیده که من به عنوان سرمربی باید به فکر بیرون کشیدن تیمم باشم چرا که هر اتفاقی رخ بدهد بازی متوقف نمی شود. به نظرم این یک نقطه ضعف برای لیگ است.

من از وینیسیوس خواستم ادامه دهد
من از داور خواستم که بازی را متوقف کند اما او هیچ پاسخی نداد. در جریان بازی شرایط به گونه ای شد که وینیسیوس نمی خواست ادامه دهد اما به او گفتم که این عادلانه نیست زیرا در این صورت قربانی خواهد شد.

 

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *