آرزوی تولد هافبک فرانسوی: با یووه قهرمان شوم

لینک کوتاه این مطلب : https://liyalestan.ir/s40e



رابیو روز گذشته جشن تولد ۲۸ سالگی‌اش را کنار هم تیمی‌هایش در یوونتوس جشن گرفت و صحبت‌های جالبی را در این مراسم که پیش از تمرین برای او تدارک دیده شده بود مطرح کرد.

این تیم در دیداری حساس و مهم امشب باید در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا به مصاف اینتر برود و به نظر می‌رسد که آرزوی این بازیکن هم بی ارتباط با این بازی نبود.

این هافبک فرانسوی پس از فوت کردن شمع تولدش از جا برخاست و خطاب به سایر بازیکنان یووه صحبت‌هایی را مطرح کرد که می‌تواند انگیزه آن‌ها برای رقابت‌های کوپا ایتالیا، سری A و لیگ اروپا باشد.

رابیو در این مراسم گفت: «هنوز دو ماه تا پایان فصل جاری فرصت باقی مانده است. دو جام در پیش داریم که می‌توانیم در آن‌ها قهرمان شویم و بلندپروازی ما باید همین باشد که بتوانیم این دو جام را به خاطر همین تیمی که هستیم به دست آوریم. ما امسال لحظات بسیار سختی را کنار هم سپری کردیم. من دوست دارم در کنار همه شما در این دو جام قهرمان شوم. همه چیز از بازی فردا برابر اینتر آغاز می‌شود.»

اشاره او به لحظات سختی که یووه امسال سپری کرد، در واقع مربوط به کسر ۱۵ امتیاز از این تیم است که آن‌ها را عملا از کورس قهرمانی لیگ ایتالیا کنار گذاشت.

رابیو تا پایان فصل جاری با یوونتوس قرارداد دارد و هنوز مشخص نیست که آیا قرار است در فصل آینده هم در این تیم حضور داشته باشد یا این باشگاه را به مقصد دیگری ترک کند.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *