آرائوخو: وینیسیوس بهترین مهاجم دنیاست

لینک کوتاه این مطلب : https://liyalestan.ir/px1h

رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا، در گفت‌وگویی با نشریه موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا درباره مسائل مختلف این روزهای بارسا و فوتبال اسپانیا از جمله احتمال بازگشت لئو مسی به بارسلونا، آینده تیم با هدایت ژاوی و ماجرای حملات شدید دیشب به وینیسیوس جونیور صحبت کرد.

در روزهای گذشته گزارش‌هایی از اسپانیا حاکی بود ژاوی بر خلاف سنت همیشگی بارسا قصد دارد برای پیش بردن سیاست جوان‌گرایی خود از فصل آینده از رونالدو آرائوخوی جوان به عنوان یکی از کاپیتان‌های بارسلونا استفاده کند.

آرائوخو در این مصاحبه درباره احتمال بازگشت لئو مسی به نوکمپ در تابستان پیش رو گفت: “لئو همیشه بی‌نظیر بوده و همین حالا هم فوق‌العاده است. بعضی فکر می‌کنند من مسی را ندیده‌ام و گویا یادشان می‌رود که وقتی به تیم اول بارسا وارد شدم لئو هنوز اینجا بود. او خیلی از من حمایت کرد و من واقعا قدردانش هستم. من شیفته مسی هستم و واقعا امیدوارم دوباره به تیم برگردد و کنار ما باشد.

مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا در پاسخ به سوالی درباره تاثیرگذاری ژاوی در این تیم گفت: تاثیر ژاوی خیلی مهم بود. از زمانی که ژاوی هدایت تیم را به عهده گرفت می‌توانید تاثیرش را ببینید. چند بازیکن جوان در دوران او خیلی پیشرفت کردند.

آرائوخو در پاسخ به سوالی درباره اتفاقات جنجالی دیدار دیشب رئال مادرید و والنسیا و حملات نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور از او حمایت کرد و گفت: “بازی‌های ما با رئال مادرید همیشه سخت است و من به صراحت می‌گویم وینیسیوس در آن پست بهترین بازیکن دنیا است. در موقعیت‌های تک به تک بازی کردن جلوی وینی خیلی خیلی سخت است. ولی ما از بازی با رئال ترسی نداریم و این مسابقات است که باعث پیشرفت یک بازیکن می‌شود.

 

 

 

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *