جریمه بیش از ۹۰۰ خودروی متخلف در ورود به گیلان

لینک کوتاه این مطلب : https://liyalestan.ir/5epe

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان گفت: از زمان اجرای طرح ممنوعیت خودروها برای تعطیلات جاری بیش از ۹۰۰ خودروی غیربومی در ورودی‌های استان به علت رعایت نکردن طرح ممنوعیت کرونایی اعمال قانون شدند.

سرهنگ حسین حسن پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا همچنین با اشاره به برخورد پلیس با خودروهای آفرودی، تورهای مسافرتی و اردوهای گردشگری متخلف به استان افزود:  علاوه بر جریمه ۹۰۰ خودرو ، تیم های پلیس راه نیز با حضور شبانه‌روزی در ورودی‌های استان‌ و محورهای ییلاقی و تفرجگاهی از ورود بیش از یکصد دستگاه مینی‌بوس و اتوبوس‌ تورهای گردشگری، جلوگیری و تعداد ۳۶ دستگاه خودروی آفرودی نیز برگشت داده شدند.

وی با گلایه از برخی افراد سهل انگار که سلامتی مردم را به خطر می اندازند ، تصریح کرد: خوشبختانه پلیس گیلان با تلاش شبانه روزی در ایام تعطیل با همکاری دستگاه قضائی به منظور  تکرار نشدن خاطره عید امسال که موجب از دست رفتن تعداد زیادی از هم استانی های مان در اثر ابتلا به ویروس کرونا شد، با برخی از افراد غیربومی در قالب تورهای گردشگری ، کوهنوردی و آفرودی که مغایر با پروتکل های بهداشتی بود، برخورد و از ورود آن‌ها به  استان جلوگیری کرد.

سرهنگ حسن پور از همکاری مردم به دلیل خودداری از سفر و به دنبال آن کاهش قابل توجه سفر به گیلان قدردانی کرد و گفت: از هموطنان مان  انتظار داریم برای جلوگیری از شیوع بیماری به توصیه‌های ستاد مقابله با کرونا توجه کنند و با ماموران پلیس همکاری داشته باشند.

طرح ممنوعیت ورود خودروهای شخصی با پلاک های غیر بومی به گیلان از دوازدهم خرداد ماه جاری آغاز شده و تا ساعت ۱۲ ظهر هفدهم  خدادماه ادامه دارد.

گیلان در کرانه دریای خزر با بهره مندی از طبیعت زیبای کوه و جنگل و ساحل از کانون های گردشگری کشور است. در شرایط معمول سالانه حدود ۳۰ میلیون گردشگر از این پردیس ایران دیدن می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *