شهرداری آستارا مدعی مقتدر صعود به لیگ برتر شد

دیدار دو تیم شهرداری آستارا و خیبر خرم‌آباد در هفته چهاردهم از رقابت‌های لیگ یک آزادگان با نتیجه دو بر یک به سود شهرداری آستارا به پایان رسید.

صعود شهرداری آستارا به پلی آف لیگ یک

شهرداری آستارا مدعی مقتدر صعود به لیگ برتر شد / پیروزی آستار مقابل خیبر خرم آباد
دیدار دو تیم شهرداری آستارا و خیبر خرم آباد در هفته چهاردهم از رقابت‌های لیگ یک آزادگان با نتیجه دو بر یک به به سود شهرداری آستارا به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، شهرداری آستارا و خیبر خرم آباد ، در یکی از دیدار مهم از هفته چهاردهم لیگ دسته یک در ورزشگاه تختی خرم آباد مقابل هم صف‌آرایی کردند؛ که در پایان این بازی، شهرداری آستارا موفق شد در مقابل میزبانش خیبر خرم آباد به پیروزی دست یابد.

عبدالله ویسی سرمربی خیبر برای این دیدار احسان ضیایی، محمود بیرانوند، امیرحسین غلامی، احمد زارعی، علی فراهانی، یزدان کاکاوندی، عارف رستمی، احمد نصیری، حمدالله ابدام، حسین مددی و مهران احمدی را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

پایان رافت سرمربی شهرداری آستارا نیز آیدین مسعودی، محمد آزادطلب، رضا فخری، سعید دلاور، بهزاد سلطانی، مهرگان گلبرگ، جابر نصیری، علیرضا سلیم‌پور، محمدابراهیم رضازاده، آرش افشین و پژمان ثباتی را روانه میدان کرده بود.

همان ابتدای کار که چیزی از شروع بازی نگذشته بود یک پرتاپ اوت توسط بازیکنان شهرداری آستار از سمت راست منطقه دفاعی تیم خیبر به داخل محوطه جریمه ارسال شد که با ضربه سر دیدنی سعید دلاور بازیکن خوب و توانمند شهرداری به گل تبدیل شد.

چیزی از گل اول تیم شهرداری آستارا نگذشته بود که محمدابراهیم رضازاده هافبک راست این تیم با یک سانتر بدون نقص آرش افشین را در موقعیت سر زنی قرار داد و او نیز با یک ضربه سر دروازه بان خیبر احسان رضایی را به واکنش واداشت که در ضربه برگشت جابر نصیری کار خیبر را یکسره کرد و تیم شهرداری آستارا با دو گل پیش انداخت .

این بازی پر افت و خیز در نیمه اول پس از گل شهرداری آستارا همچنان پرهیجان بود و پس از گل دوم شهرداری آستارا عارف رستمی مهاجم خیبر روی یک فرار و غفلت مدافعان موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند.

در ادامه هر دو تیم موقعیت های زیادی داشتند ولی شهرداری سه امتیاز خود را در همان نیمه اول ذخیره کرد و تا پایان بازی از این برد ارزشمند حراست کرد تا با این پیروزی به یک قدمی صدر جدول لیگ دسته برسد.

آرش افشین مهاجم ارزشمند آستارایی ها مثل هفته گذشته یکی از تاثیر گذارترین بازیکنان این تیم بود و یکی از ارکان مهم تیم پایان رافت برای این برد بود و با اضافه شدن وی به این تیم شاهد خطرناک تر شدن بخش هجومی این تیم هستیم.

در پایان این هفته شهرداری آستارا با 14 بازی و 24 امتیاز و تفاضل گل کمتر در رتبه چهارم جدول قرار گرفت و با تیم صدر جدول یعنی مس کرمان فقط یک امتیاز فاصله دارد و خیبر خرم آباد هم با همین تعداد بازی و 16 امتیاز در رتبه 13 جدول قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *